Nuffnang ads

20 January 2012

EPIC! t-shirt design yang gempak! (12 photo)

Kalau aku dulu suka sangat nak pakai t-shirt yang ade perkataan atau design sememangnye gempak! Dan sekarang ni aku nak tunjuk kan beberapa t-shirt yang aku rasa memang gempak la. 

Hanging Baby




FedEx



Siapa yang rasa-rasa tak cukup panjang rambut tu boleh cuba t-shirt ni. :)



Kalau korang rasa "tough" ni the best! hehe.


If you dare to wear it girl! :)




String Attach



String Attach 2



Flip dari bahagian dalam ada gambar zombie! 



Adik yang suka nak main kapur tu boleh lukis dekat baju ye? hehe.


Who let the dog out! whoff! whoff!



Yang ni dah ada banyak budak-budak pakai yang mic tu je takde. :)


Ini yang aku paling suka! Epiclah!


Ada yang t-shirt di atas jual dekat malaysia, aku memang suka tengok dan nak pakai tapi ada je yang melarang. hehe!

1 comment:

Afasz said...

wow!!! yg last tu tk boleh bla la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...